10 let ikonické ‘tygří masky’
- Kia slaví 10 let od vzniku určujícího designového prvku
- Peter Schreyer hovoří o důležitosti ‘tygří masky’
- ‘Tygří maska’ je výrazným prvkem i u nejnovějších modelů Kia Stonic a Kia Stinger
Je tomu již deset let. Kdy značka Kia představila svůj koncept sportovního kupé s označením Kee – prvotní počin šéf-návrháře automobilky Kia Petera Schreyera. Koncept Kee byl představen mezinárodním autosalonu ve Frankurtu IAA v roce 2007 a byl zhmotněním budoucí nové designové koncepce značky Kia. Typický symbol přední masky vozů Kia se etablovala coby klíčová součást tváře každého vozu Kia od té doby: ‘tygří maska’ propůjčující modelům Kia markantní a typicky identifikující výraz.
Design značky Kia úspěšně roste – Kia během tohoto období získala celkem 30 prestižních ocenění Red Dot a iF Design Awards v oblasti designu. Tygří maska chladiče přispěla k designové evoluci značky. Růst značky Kia v posledních letech je opřen především o spolehlivost a vysoké kvalitativní standardy vozidel Kia a oprávněná sebejistota přinesla zákazníkům nadstandardní přidanou hodnotu ve formě 7-leté záruky v současnosti na všechny modely značka Kia.
Peter Schreyer kromě pozice vedoucího návrháře Kia zastává i funkci jednoho ze tří prezidentů společnosti. Je šéfem týmu návrhářů Kia, jenž zahrnuje bezmála 300 lidí pracujících ve třech návrhářských centrech Kia v korejském Namyangu, kalifornském Irvine a německém Frankfurtu.
V případě dotazů k modelům značky Kia nás neváhejte kontaktovat.
Pro zasílání nových akčních nabídek a informací ze světa vozidel KIA si zaregistrujte svůj e-mail.
Registrací e-mailu vyjadřujete svůj souhlas se zasíláním informací.